الأحد، 9 يوليو 2017

رواية في بيتنا سمكة للكاتبة امنية البارت الاول

في بيتنا سمكة (part 1)
 By..Omnya _Onesh
 في يوم من الايام كان الشاطر دونجهي قاعد عالبحر زي عوايده
انهاردة اول مرة ييجي لوحده من غير ميسحب حد معاه ,
شاف كابوريا معدية من جمبه خاف وقام بعد , وفضل ماشي على طول الشاطيء وهو بيبص على حتة خالية من الكائنات الرملية يقعد فيها
لحد ملقا حتة فلة راح قاعد فيها ,
واذ فأجئتن وعالساعة 12 الا خمسة كده يلاقي بنت معدية من جمبه وبتدخل جوة البحر وتتعمق وهو قاعد مبرأ



البنت نازلة بهدومها وعمالة تدخل جوة وفجأة غطست
دونجهي لسة مصعوق من اللي شافه واستناها تقب لكن مفيش حاجة ,
قام وهو مفزوع وقعد يبص حواليه يمكن يلاقي حد ويقوله عاللي شافه يطلبو الاسعاف ولا الضفاضع البشرية تغطس تجيب الجثة
وبعدين قال انا مالي -_-

وعدا يومين وجيه تالت يوم (في بيت السوجو)
#انهيوك : يلا نروووح البحررررر – يلا نرووووح البحررررر
#دونجهي زقه بعيد : هو انا واخد ابن اختي متتلم بقا
#انهيوك : ايه يا فشتي متزرزر ليه عالصبح
#دونجهي : عشان صحتني من احلى نومة بحر ايه اللي عايز تروحه فجأة
#انهيوك وش حزين : اصل امبارح سمعت الدكتور اوز بيقول ان مية البحر مفيدة للبشرة وانت عارف اني بهتم ببشرتي
#دونجهي : دكتور مين ياخويا؟
#انهيوك : اووووز (خد صفعة على وشه)
#دونجهي : برة يا كلب هغير هدومي ونغور -_-

وبعد شوية خرج دونجهي وانهيوك راحو البحر ونزلو يعومو
دونجهي كان بيعوم وهو مش مستمتع عشان افتكر البنت اللي غطست ومطلعتش وكان عمال يبص في المية زي اللي بيدور على حاجة وفجأة شاف حاجة خلته يصرررخ
#دونجهي : الله سممممممكة – هيوكي هات كيس من عندك بسرعة
#هيوكي كان خرج عالشط يشرب وبعدين اما سمع دونجهي راح مفضي الكيسة اللي كان فيها شيبسي وبسكوت وجري يديها لدونجهي
#دونجهي : بالراحة يا بغل هتخاف وتهرب احدف الكيس من عندك
#انهيوك وهو منشكح : بلطي ولا بوري؟
#دونجهي -_-  مردش عليه وكان ماسك الكيس بحذر وفجأة اصطاد بيه السمكة وقفل الكيس اللي اتملا مية وجواه بتعوم السمكة
#انهيوك عجبته السمكة اوي كان شكلها خيالي لدرجة انهم استكفو بيومهم كده واشترو حوض صغير ورجعو البيت عشان يحطو السمكة في الحوض ده
 كل السوجو اندهشو بجمال السمكة وقعدو يصورو فيها
وبالليل كان دونجهي قاعد قدام التلفزيون بياكل راميون
 وفجأة سمع صوت غريب
 #امنية : مش كفاية خطفتني كمان بتاكل قدامي وانا جعانة
#دونجهي تف الاكل وقام بص حواليه وهو مرعوب
#امنية : ده ماله ده؟
#دونجهي برأ اوي وحس ان قلبه هيقف من الخوف وعمال يحاول يشوف مصدر الصوت ده
#امنية : احيه هو مجنون ولا ايه
#دونجهي بص للحوض اللي فيه السمكة وهو مبرأ
#امنية : *_* هو سامعني؟؟؟ لالالالالا استحالة
#دونجهي حط ايده على بؤه ورجع لورا ووقع في الارض وهو باصص عالسمكة
#دونجهي بتهتهة : ا  ا اا انتي بتتكلمي !!!!!
#امنية قربت من ازاز الحوض وهي بتبصله : *_* ا ا ا  انت فعلا س س سامعني؟؟
#دونجهي اغمى عليه,,,في بيتنا سمكة (part 1) تكمــله البارت الجزء (2)
By..#Omnya _Onesh
بعـد اما دونغهى اغمى عليه من الصدمه
 #امنية فضلت تعوم جوة الحوض زي المجنونة لحد مسمعته فاق مع انه كان ف اوضة تانية
#دونجهي : خلاص فوقت متتخضوش
#انهيوك بقلق : حصلك ايه يابني منت كنت زي القرد من شوية
#ليتوك ضرب انهيوك على ضهره : مفيش قرد غيرك ×_×
#دونجهي بابتسامة مصطنعة : انا تمام اظاهر دوخت فجأة
#امنية سامعة صوته بس لكن مش شيفاه : داخ ؟ الحمد لله افتكرت انا السبب
#دونجهي اتنفض من عالسرير وسد ودانه : انا ايه اللي بيحصلللللي
#ليتوك بيطبطب عليه وهو مرعوب : الله اكبر ماله الواد ده حد يكلم الدكتور
#كيوهيون جري : انا هكلمه
#ليتوك : كبر ف ودنه يا هيونج
#دونجهي زقهم وقام ناحية الحوض وحط ايده عليه وهو باصص اوي للسمكة زي المجنون : انتي بتتكلمي؟!!!!!
#امنية : لو قولتلك اني بتكلم هيغما عليك تاني؟
#دونجهي -_- : لا قوليلي وهحاول امسك نفسي
#امنية : انت غبي بجد انا لسة متكلمة وانت رديت
#دونجهي : متتوهنيش في الكلام وردي انتي بتتكلمي؟
#امنية عامت واستخبت في الرمل اللي ف الحوض : اللي بيحصل ده كتير عليا
#دونجهي : اخرجيلي هنا انا مخلصتش كلامي ×_×
#انهيوك واقف بيعيط جمبه : يا حبيبي ياخويا
#ليتوك بيضرب كف على كف : قفل مع الدكتور يا كيو شكلنا هنكلم السرايا الصفرة
#سونجمين خبط دونجهي على ضهره : متتعدل ايه شغل الجنان ده
#امنية وهي مستخبية في الرمل : وااااه البينك مان مطلعش بينك ده لفحك كف ساب علامة عليك ^0^
دونجهي بص للسمكة بعصبية : اخرسي انتي هكمل معاكي بعدين
فجأة #شيوون دخل من باب الشقة ورما الشنطة اللي ف ايده وراح حضن دونجهي : ايه اللي سمعته من كيو ده انت كويس؟!!
#دونجهي زقه : اوعا انت كمان فاكرني مجنون؟ السمكة دي بتتكلم
#شيوون قرب وشه من الحوض ولقا فيه ديل ازرق باين من الرملة
#دونجهي : اطلعي يا جبانة ×_×
#امنية بصت من تحت الرمل على ازاز الحوض لقت وش شيوون قلبها دق وعامت بسرعة لزقت ف ازاز الحوض وهي بتلاعب ديلها بسعادة وبصة لشيوون
#شيوون وهو مبتسم وبينقر بصوابعه عالحوض : الله على جمالك نورتي بيتنا يا كتكوتة
#امنية : يا قلب امي اللي راح ومجااااااااااش *_*
#دونجهي زق شيوون وهو مبرأ ووقف غطا الحوض بضهره وهو مبرأ لشيوون : على فكرة عينها منك
شيون بصله بجدية وبعد 3 ثواني فطس من الضحك
وانهيوك بطل عياط وقعد يضححححك
وليتوك بيلطم وهو بيفكر ف مستقبل السوجو بعد دونجهي ,
اما سونجمين وكيو فدخلو ينامو آملين انهم يصحو يلاقوه عقل
شيوون ادا دونجهي منوم وفضل قاعد جمبه هو وانهيوك وليتوك لحد منام ,
وفضلت امنية في الحوض بتفكر في اللي بيحصل وبعدين اتعصبت اما لقت ان السبب ف كل ده دونجهي لو مكنش اصطادها كان زمانها بتعوم في البحر بحرية
امنية : بني آدم غبي ×_×
دونجهي وهو نايم : قولولها تخرس مش عارف انام !!!!
امنية : قوم رجعني البحر!
دونجهي : منا لو رجلي شيلاني كنت غورتك

تفتكتــو ايه سر امنيه وليه بتتكلم ودونغهى سامعها وهى كمان سمعاه.......
في بيتنا سمكة (part 1) الـجزء التالت
By..#Omnya _Onesh
وفضلت امنية في الحوض بتفكر في اللي بيحصل وبعدين اتعصبت اما لقت ان السبب ف كل ده دونجهي لو مكنش اصطادها كان زمانها بتعوم في البحر بحرية
امنية : بنيآدم غبي ×_×
دونجهي وهو نايم : قولولها تخرس مش عارف انام !!!!
امنية : قوم رجعني البحر!
دونجهي : منا لو رجلي شلاني كنت غورتك
امنية رققت صوتها : طب انا جعانة
دونجهي : اطفحك ايه انا دلوقتي موتي من الجوع وريحيني
انهيوك : يا ابني ارحم اهلي كل ماغفل اصحا على صوتك
شيوون وعنيه مقفلة : المهم انه واخد منوم ينيم فيل
ليتوك بيشخر Zzzzzzzzzz
وفي الصباح التالي
في الحمام
امنية : جعانة جعانة جعانة
دونجهي من الحمام : موتي موتي موتي
سونجمين على باب الحمام : اخلص يا حيوان اطلع اتجنن برة عايز استحما عشان انزل
امنية : احيييييه ييجو الفانز اللي فاكرينه سوسن ويشوفوه اسد محدش عارف يقف قدامه
دونجهي : اتلمي يا جزمة بدل ماجي احط عليكي مية مغلية (خارج من الحمام راح سونجمين زقه كان هيلبس ف الحيطة لولا انهيوك لقفه )
انهيوك : ما بالراحة يا عم سونج الواد عيان
ليتوك بياخد حبوب ويبلبعها : اه يا ميلة بختك يا توكي واحد من اغلى عيالك راح راح
دونجهي -_-
امنية : متعمليش ف نفسك كده يااااختي
دونجهي قلع الشبشب وحدفه عالحوض
شيوون كتفه : اهدااااا بدل مأديك حقنة تنيمك تاني
دونجهي O_O : ليه وانت ادتني اولاني؟
شيوون -_- : اومال نمت امبارح ازاي
امنية : هيههيهيهيههيهيههي
دونجهي : احم انت ادتهالي وانا نايم عالكنبة هنا؟
شيوون -_- : اه
دونجهي بص للحوض : على الله تكوني بصيتي هاجي اقصقص زعنفتك
انهيوك : لا بقا دي زادت اوي انا هرمي السمكة دي في البلاعة
امنية بنبرة خايفة بجد : اوبا ارجوك متسيبوش يرميني في البلاعة كده هموت ارجوك هخرس ومش هفتح بؤي ابدا
دونجهي بصلها باستغراب وبعدين بص لانهيوك اللي كان رايح يشيل الحوض
دونجهي بنبرة جد : سيبها يابني
انهيوك : لا هرميها
دونجهي : تحب تصحا تلاقي شوكو متعلق في المروحة؟
انهيوك ساب الحوض :D : لا ياخويا على ايه سمكتك وانت حر فيها
امنية : شكرا
دونجهي : مش قولتي هتخرسي؟
امنية : اه اسفة هخرس اهو بس ممكن تحطلي اي حاجة اكلها
دونجهي بص لشيوون : السمك بياكل ايه يابني؟
شيوون بنظرة متأملة في الكون : بياكل من طيبات البحر
دونجهي ضربه على راسه : ايه برنامج العلم والايمان ده اخلص بتكلم جد
شيوون : ياعم بقا صدعتني باين بياكلو دود
امنية : اع
دونجهي -_- : كانت هترجع اما قولت دود
شيوون *_* : هي مين يا حبيبي؟
دونجهي : والدتك -_-
ليتوك قعد يفطر آخر مفقد الامل ف ابنه
انهيوك لسة لازق ف دراع دونجهي بيطبطب عليه : خلاص معلش يا بابا
دونجهي زقه : اوعا كده شايفني مجنون ×_×
انهيوك : لا ياخويا دنا واهلي اللي مجانين
قعدو يفطرو
امنية : ريووك اوبااااا ريوووك اوبااااا
دونجهي بجنب عينه بص لريووك : كلم
ريووك O_o : نعم؟
دونجهي : عايزاه ليه -_-
امنية : قوله يغرفلي طبق اي حاجة
دونجهي شرق وهو بيضحك : قال طبق اي حاجة قال
ريووك O_o : جعان يا هيونج عايز طبق تاني؟
دونجهي رما المعلقة : هو ليه محدش سامعها غيري
سونجمين رزع عالطرابيزة : مبحبش رغي وانا باكل
 دونجهي بلع ريقه : احم اسف
امنية بتتشقلب في الحوض : احسسسسن
دونجهي بوشوشة : هاكل وارميكي ف البلاعة
امنية : خلنيا جد شوية – انت لازم ترجعني مطرح مجبتني
دونجهي بوشوشة وهو وشه ف الطبق : وايشعرفني اني لو رجعتك هتفكي عني السحر ده
امنية : انا مش سحراك انا فعلا معرفش انت ليه سامعني
دونجهي : لحد متعرفي وترجعيني لطبيعتي هفضل حابسك
امنية قعدت ف قعر الحوض : فاضل يومين واتحرر وساعتها هخليك تندم
دونجهي قام بجدية واخد الحوض ودخل بيه اوضته وقفل الباب وراه

تــآآبعــــو عشــآآن تعرفو خدها ودخل الاوضه بتاعته ليه ؟ وقصه امنيه السمكه ايه ؟
في بيتنا سمكة (part 1) الـجزء الرآبـع
By..#Omnya _Onesh
 دونجهي قام بجدية واخد الحوض ودخل بيه اوضته وقفل الباب وراه
ليتوك : وبعدين يا شباب؟
انهيوك : لو سومان عرف مش بعيد يسفره برة
شيوون : انا رأيي نسيبه شوية يمكن اعصابع تعبانة وهيرجع لطبيعته كمان يومين
سونجمين : انا مش قولت مبحبش زفت رغي عالاكل
شيوون وانهيووك : حاضر هيونج -_-
كيو : بتحطو نفسكو ف مواقف باااايخة
وفي اوضة دونجهي
دونجهي : ممكن افهم انتي ايه بالظبط
امنية : احكي ليه وانا مش هتصدقني
دونجهي : وهو حد يصدق اني بكلم سمكة؟ اتفضلي احكي يمكن نفهم
امنية : انا بني آدمة
دونجهي : وانا كلب البحر(بجـد الحته دى موتتنى من الضحك)
امنية : طب كمل تريأة انا مش هحكي حاجة
دونجهي : لو رشيت في المية شطة هيحصل ايه
امنية: احم خلاص هقول – انا بجد بني آدمة بس وقعت تحت تأثير عمل بيخليني اتحول سمكة لمدة 5 ايام ويوم واحد بس ارجع لطبيعتي بشرط ارجع البحر في اليوم ده قبل 12 بالليل عشان ارجع سمكة
دونجهي : اه زي حكايات حورية البحر
امنية : لأ حورية المطبخ ههههههههه
دونجهي خبط عالحوض باديه كان هيكسره
دونجهي : وكمان بتهرجي؟ اعمل فيكي ايه
امنية : لو مش مصدقني استني يومين وشوفني وانا برجع لطبيعتي بس وقتها هطبق ف زمارة رقبتك عاللى عملته فيا
دونجهي : امممم 5 ايام سمكة ويوم بنيآدمة
امنية : اه والجمعة اجازة
 دونجهي -_- : قربت اصدق انك مش سمكة – السمك مش سخيف كده
امنية : طب ممكن تحطلي اكل بقا وحياة مامتك
دونجهي اتنهد : جزء مني عايز يقوم حالا يرميكي ف البحر بس جزء اكبر عايز يفضل حابسك لحد ميعرف حكايتك
امنية: طب وبالنسبة للجزء الحنين اللي عايز يحطلي اكل
دونجهي -_- : تطفحي ايه
امنية : بص هو انا في البحر باكل اعشاب مرجانية – ممكن لو عندك خص او جرجير
دونجهي : طب مش عايزة حتة جبنة بالمرة
امنية : وبتقول عليا سخيفة
دونجهي قام جاب حزمة خص ورماها جوة الحوض
امنية : يا بني آدم شيله هفطس – حطلي ورقة واحدة
دونجهي حطلها ورقة وبعدين مدد على سريره وهوحاطط الحوض عالكومودينو
امنية : ياااااه كنت هموت من الجوع
دونجهي : وايه اللي خلا حد يعملك عمل
امنية : يعني مصدقني؟
دونجهي : اديني بجاري الجنان اللي احنا فيه
امنية : هحكيلك  ~
ابويا كان نصاب وليه اعداء كتير اوي واخر مأمي تعبت هربت وسابتله البيت وسابتني – ياما شوفت ايام سودة ورعب وضرب نار لدرجة اني كنت بتمنا يموت ويريحني – وف يوم صحيت من النوم على صوت الباب – بصيت من العين لقيت بنت صغيرة – فتحتلها وادتني ازازة عصير وهي بتبتسم وبعدها جريت - حطيته عالسفرة ودخلت كملت نوم والصبح شوفت كوباية فيها عصير عالسفرة وقفت اشربها – فجأة بابا خرج من الحمام وجري شاط الكوباية وقالي ان ممكن يكون فيها سم وانه مرضيش يشرب وكان هيرميها – ضحكت بسخرية وبعدين حسيت اني بتخنق ووقعت ف الارض – اما فتحت عيني بدأ كابوسي وشوفت بابا ضخم وجمبه واحدة ست غريبة وبيبصولي وانا صغيرة اوي وحسة باحساس غريب قعدت احاول اصرخ ومحدش بيبصلي
وبعدها الست طلعت مراية وحطتها قدامي شوفت نفسي سمكة ف كيس وسمعت كلامها اللي فضل ف وداني لحد دلوقتي
قالتلي انتي اتحبستي بين عالمين وهتفضلي كده لحد متحصل المعجزة وقالت على موضوع اني ممكن اتحول لسمكة للأبد لو عدت سنة عليا من غير متحصل المعجزة اللي هتفك العمل
 دونجهي بفضول : وانتي عدا عليكي اد ايه وفين باباكي؟
امنية : عدا عليا 9 شهور – بابا هو اللي رماني في البحر واخر حاجة قلهالي (سامحيني) وبعد 5 ايام طلعت من البحر وجريت عالبيت ملقتهوش وفضل ال9 شهور عالحال ده اليوم اللي برجع فيه بقضي الساعات اكل واشرب اللي نفسي فيه واتفسح بالفلوس اللي كانت ماما مخبيهالي وقبل الساعة 12 ارجع البحر
دونجهي : دي حكاية ولا ف الافلام بس انا لسة حاسس اني مجنون
امنية : ايه اللي طلعك ف سكتي دلوقتي؟ انا مش ناقصة تعقيد ارجوك رجعني البحر
دونجهي بجدية : متحاوليش تأثري عليا انا قولتلك اني مش هرجعك غير اما اعرف حكايتك
امنية : وعرفتها
دونجهي : مش قولتي يومين وترجعي خلاص نصبر
(راح ناحية الباب يفتحه راح واقع عليه شيوون وليتوك وانهيوك)
امنية : انا مش مصدقة اني ف يوم كنت فان ليكو
#ليتوك : احم ايه اللي جابنا هنا
#انهيوك : الهوا فظيع فظيع
#شيوون : ايوة يابني دنا مرة كنت عند خالتي والهوا وصلني لحد عمتي حاجة رهيبة
دونجهي -_- : ضحكتو حتة سمكة عليكو
ليتوك : دونجهي بجد انت لازم تفوق انت عارف لو حد سمع موضوع انك بتكلم سمكة هيحصلنا ايه؟
دونجهي سابهم واقفين ووقف قدام دولابه يغير عشان ينزل
امنية : انت هتغير قدامي؟
دونجهي : صح نسيت – شيوون خدها اوضتك -_-
امنية اتشقلبت في المية : ايووووووووووة بقاااااااااااااااااا
 دونجهي : لأ سيبها ×_× -  واد يا ريووك تعالى خد المحروقة دي اوضتك
امنية : ربنا يعكنن عليك يا بعيد
وعدا النهار وجيه الليل

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه تــآآآبعو عشـآن تعرفو ايه اللى حصل تاانى
في بيتنا سمكة (part 1) الـجزء الخامس
By..#Omnya _Onesh
وعدا النهار وجيه الليل
دونجهي رايح ينام
 امنية (ف اوضة ريووك) : اوباااااااا اوباااااااا
دونجهي (ف اوضته) : ازاي بسمعك وانتي بعيدة كده
امنية : انا كمان بسمعك
دونجهي : اخلصي عايزة ايه
امنية : حسة ان عندي ضيق تنفس شكل الاكسجين قل في الحوض
دونجهي : اصبري للصبح انا تعبان
امنية : حاضر
في الفجر دونجهي وهو نايم سمع صوتها وهي بتتنفس جامد
فتح عينه وقام يجري على اوضة ريووك , ولع النور وبص ف الحوض لقا السمكة راقدة في القعر
شال الحوض وجري بيه عالحمام – سد البانيو وملاه مية ودلق السمكة فيه – سمع صوتها وهي بتتنفس وشافها وهي بتتحرك بنشاط
دونجهي : مكنتش اعرف انك فعلا مش عارفة تتنفسي
امنية وهي بتعوم بنشاط : كان ممكن تسيبني اموت
دونجهي : ليه مندهتنيش
امنية : غريبة انك مهتم بيا كده ! شكلك اتجنيت
دونجهي قعد جمب البانيو : شكلي اتجنيت فعلا واتأثرت بقصتك
امنية : كلها يوم واتحول وتسيبني اروح لحالي
دونجهي بصلها لثواني يفكر ف كلامها وبعدين قام يكمل نوم
في صباح اليوم الرابع
امنية : عااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دونجهي قام مفزوع : في ايييييييييييييييه
امنية : تعالا بسررررررررعة
دونجهي جري عالحمام لقا الباب مقفول قعد يرزع عليه
ييسونج : بتخبط كده ليه يا حيوان
دونجهي : افتح بسرعة
ييسونج فتحله , دخل دونجهي لقا السمكة ف البانيو وييسونج قالع تشيرته
دونجهي لطم : انت كنت هتعمل ايه
ييسونج : هستحما -_-
دونجهي : مش شايفها في البانيو !!!
ييسونج بص في البانيو واتفزع : ايه دي؟

ليتوك داخل : دي مصيبتا ياخويا من يوم مجت واخوك مهبول
دونجهي -_- : خالتي اطلعي برة دلوقتي
شيوون جايب الحوض : خلاص يا دودو اهي سمكتك ياعم هنقلها الحوض وسيب الواد يستحما براحته
ييسونج : هو انا اسيبكو اسبوع اجي الاقيكو اتجننتو اكتر منتو مجانين
امنية : يا ماما على شيوون مكنش ينفع يخطفني هو؟ والنعمة كنت زقططت كده
دونجهي : اتفووو
ييسونج كان هيضربه : بتقول اتفو لمين يا كلب
انهيوك مسك ييسونج : بيتف عليا انا يا حبيبي هدي نفسك
دونجهي بيجري ورا شيوون : بلاش اوضتك انت بتموت في القلع
امنية : متسيبه يا تنح انت
دونجهي : اما انك مش محترمة صحيح
شيوون حط الحوض ف اوضته وشال دونجهي وخرج بيه : خلاص بقا شيلتها من قدامك
دونجهي : نزلني يا ابو طويلة
شيوون : حاضر ياخويا تؤمر (نزله)
دونجهي عدل هدومه : صباح المرمطة
انهيوك : منت لو تعقل مش هيعمل فيك كده
ليتوك : يا واد يا كيو اصحا انت كمان اه ياااااااناااا
امنية : والنبي الولية دي صعبانة عليا اوي(قصدها ع توكى)
دونجهي بزعيق : ولية ف عينك يا جزمة
(بيشب ويبص ناحية اوضة شيوون)
امنية : افضل كده لحد مياخدوك مستشفى امراض عقلية
دونجهي بص حواليه ولقاهم كلهم باصينله بحسرة عليه راح وقف عدل
دونجهي : احم معلش يا جماعة انا تقلت عليكو في الهزار بس كنت حاسس بملل وقولت اعمل جو (ابتسامة مصطنعة)
ليتوك رما كيو بعد مكان منيمه على كتفه وبيصحيه بدلع وراح ناطط على دونجهي حضنه
ك : يا حبيبي يا ابني انا كنت عارف انك عاقل وسيد العاقلين (باس راسه) متعملش كده تاني خضتني عليك
شيوون ضربه بوكس ف بطنه : بقا كل ده هزار سيبت مفاصلنا ياجدع
انهيوك باصص لدونجهي نظرة المحقق كونان ومش مصدقه , دونجهي حس ان انهيوك عارف انه بيكدب
دونجهي : احم يلا هنتغدا ايه
ريووك من المطبخ : ملوخية ومحشي يا حبيبي
دونجهي : تسلم اديكي يا حياتي
امنية : اععع انا رجعت في المية
دونجهي فجأة ضحك زي الاهبل
ليتوك وشيوون وكيو 0_0
دونجهي : مالكو؟ هو انا كمان هتمنع من الضحك؟
انهيوك : لا ياخويا اضحك يدوم الضحك بس بسبب مقنع -_-

* وعدا اليوم ودونجهي بيحاول يتجاهل امنية اللي حاولت تستفزه اكتر من مرة وهو مطنشها لحد مهي نفسها زهقت وبطلت تكلمه *


  • وبكــدا خلص البـآرت الاول وكمســـآآآآميد لكل اللى تاابع القصه وعجبته :* 




هــآآآ عجبتكم ولا لاايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

طريقة التحميل من المدونة

طريقة تحميل ملفات pdf من media fire والمدونة