الأحد، 9 يوليو 2017

فــى بيتنـآ سمكـه (البـآرت الخامس) By. #Omnya Onesh

فــى بيتنـآ سمكـه (البـآرت الخامس) الجــزء الآول
By. #Omnya Onesh

مشى دونغهى ورحعت امنيه البيت . عملت فشار وشغلت فيلم كوميدى وقعدت تضحك زى المجنونه وفجأه بدات تعيط اوى واتقوقعت ف نفسها وبصت للساعه وهى بتترعش
دونغهى خلص تصوير وكان المفروض يغير هدومه ببدل التصوير واما خلص واحد من العاملين جابله هدومه ومعاها ظرف وقع من جيب الجاكيت بتاعه



اخد الظرف باستغراب وفتحه لقا فيه ورقه فتح الورقه ولقاها رساله.. قررت احط حد لحياتى وكمان اشيل عنك المسئوليه اللى اتحدفت عليك فجأه على اد اهتمامك بيا خلانى اسعد واحده كمان كان بيقطع فيا عشان عارفه ان مش ممكن نستمر بالشكل ده وكل منتعلق ببعض كل منتعذب عشان عارفين ان علاقتنا مستحيله ملكش ذنب ترتبط بيا ومهما استحملتنى هيجى يوم ويفيض بيك – سامحنى وانسانى وكأنى كنت حلم
دونغهى وهو بيقرا دموعه نزلت عالورقه وبص قدامه وهو مش مستوعب اللى قراه- معناه ايه هتحط حد لحياتها!!!

وبعدين فهم كل حاجة , وافتكر اما كانو بيتمشو انهاردة قالتله بردانة
وادها الجاكت , اكيد وقتها حطت الظرف ف جيبه , افتكر اما وصته على
اعضاء فرقته واما حضنته فجأة ,
برأ بفزع وبص ف ساعته لقاها
21
الا خمس دقايق , جري زي المجنون
وركب عرابيته وطار بيها لكن زحمة الطريق كانت عائق ف طريقه ,
الساعة بقت
21
وبدأ يكلم نفسه
دونجهي : امنية انتي اتحولتي ؟؟؟ سمعاااني؟؟؟
~
مفيش رد
دونجهي بيعلي صوته اكتر : ردي عليا ايه معناه اللي كتبتيه
~
مفيش رد
خوفه اتأكد وبقا يمشي وسط العرابيات بطريقة ج
نونية وكان هيعمل حادثة
وصل قدام بيتها وكانت الساعة
21
وربع ,
فضل يشوط في الباب برجله وبعدين زقه بكتفه كسر الباب ودخل لقاها
مرمية ف الارض اترعب من منظرها
نزل على ركبه رفعها من عالارض وزاح بايده شعرها من على وشها
وهو بيعيط زي الاطفال

لونها كان شاحب
وبتتنفس بسرعة كأنها اخر
انفاسها .... يتبــــــــــــــع
فــى بيتنـآ سمكـه (البـآرت الخامس) الجــزء الثانى
By. #Omnya Onesh

نزل على ركبه رفعها من عالارض وزاح بايده شعرها من على وشها
وهو بيعيط زي الاطفال

لونها كان شاحب
وبتتنفس بسرعة كأنها اخر
انفاسها
كانت اديه بتررعش وعمال يقولها بزعيق : ليه عملتي كده
امنية فتحت عنيها وابتسمتله وقالت بصوت يادوب يتسمع : اوبا
دونجهي وهو بيعيط بص حواليه زي المجنون : مية عايز مية
امنية حطت اديها على وشه عشان يبصلها وقالتله : خلاص سيبني ار
تاح
دونجهي شد راسها ف حضنه : مش هسيبك مش ممكن اسيبك هندور
على حل مع بعض وهـ
بعد مكانت حطة اديها على كتفه اديها وقعت فجأة , اتجمد مكانه وهو مبرأ
وبعدها عنه وهو مذعور , لقاها غمضت وقطعت النفس , هز راسه زي
المجنون (لا) وهو بيقول بصوت بيترعش : لا مش هتموتي
ش
الها وجري عالحمام ملقاش بانيو , حطها تحت الدش وفتح المية
وسندها عليه وهو حاضنها وبيترعش
دونجهي : دلوقتي تتحولي صح؟
بص ف وشها وعرف انها عمرها مهترد عليه خلاص
انهار في العياط بدرجة محصلتش حتى ف وفاة والده
دونجهي وهو حاضنها : متسيبينيش انا لسة مقولتلكيش اني بحبك
نزل على ركبه رفعها من عالارض وزاح بايده شعرها من على وشها
وهو بيعيط زي الاطفال

لونها كان شاحب
وبتتنفس بسرعة كأنها اخر
انفاسها
كانت اديه بتررعش وعمال يقولها بزعيق : ليه عملتي كده
امنية فتحت عنيها وابتسمتله وقالت بصوت يادوب يتسمع : اوبا
دونجهي وهو بيعيط بص حواليه زي المجنون : مية عايز مية
امنية حطت اديها على وشه عشان يبصلها وقالتله : خلاص سيبني ار
تاح
دونجهي شد راسها ف حضنه : مش هسيبك مش ممكن اسيبك هندور
على حل مع بعض وهـ
بعد مكانت حطة اديها على كتفه اديها وقعت فجأة , اتجمد مكانه وهو مبرأ
وبعدها عنه وهو مذعور , لقاها غمضت وقطعت النفس , هز راسه زي
المجنون (لا) وهو بيقول بصوت بيترعش : لا مش هتموتي
ش
الها وجري عالحمام ملقاش بانيو , حطها تحت الدش وفتح المية
وسندها عليه وهو حاضنها وبيترعش
دونجهي : دلوقتي تتحولي صح؟
بص ف وشها وعرف انها عمرها مهترد عليه خلاص
انهار في العياط بدرجة محصلتش حتى ف وفاة والده
دونجهي وهو حاضنها : متسيبينيش انا لسة مقولتلكيش ان
ي بحبك
فضل حاضنها وبيعيط , لحد محس بيها بتتحرك , كان فاكر انه بيتوهم ,
فتحت عنيها شافته قدامها مقطع نفسه من العياط ,
ابتسمت وقالته بهمس : انا كمان بحبك
بصلها وهو مبرأ ومش مصدق اللي بيحصل , فضل باصصلها وفجأة
شدها ليه حضنها اوي وهو بيعيط , هي كمان حضنت
ه وعيطت زيه
امنية بعدت عنه وحطت اديها على وشه وعنيها بتلمع : انت المعجزة اللي
كنت مستنياها
فضل باصصلها من غير ميتكلم وبعدين قام من عالارض وشالها , حطها
عالكنبة ودخل يدور على فوطة
امنية كانت قاعدة بتلعب ف اديها وهي مبتسمة اوي , حط الفوطة عليها
وقعد جمبها
ينشف وشها وشعرها
امنية وهي بصة ف الارض : هو اللي حصل ده بجد؟
دونجهي اتنهد وحرك وشها ليه وهو متضايق وقاله بنبرة جدية : افرضي
مكنتيش رجعتي
–ازاي تعملي فيا كده
–مفكرتيش هيحصلي ايه اما اجي
الاقيكي ميـ
دير وشه بعصبية مش عايز يقول الكلمة , طبطبت على ايده
كأنها بتطمنه
انها كويسة
دخلت غيرت هدومها واديته الترينج بتاعه يلبسه بعد مهدومه اتبلت من القعدة تحت الدش

: كانو قاعدين عالارض ساكتين , حبت تغير الجو فقالت : بس انت بوظت المشهد خالص
–اما حسيت بالمية نازلة عليا افتكرت اننا ف الشارع
والمطرة بتمطر وبرق و
بتاع واما فتحت لقيت الدش فوقينا
–اتصدمت
دونجهي كان بينشف شعره ومردش عليها , اتنهدت بخيبة امل انهامعرفتش تطلع من الجو الدرامي لسة
ساب الفوطة وبصلها لقاها منزلة راسها وبصة ف الارض وهي عاملة
تعبيرات حزن طفولية على وشها , ابتسم ابتسامة لا تكاد ترى بالعين المجردة وقربها فجأة ..... يتبــــــــــــــــــــع

فــى بيتنـآ سمكـه (البـآرت الخامس) الجــزء الثالث
By. #Omnya Onesh

ساب الفوطة وبصلها لقاها منزلة راسها وبصة ف الارض وهي عاملة تعبيرات حزن طفولية على وشها , ابتسم ابتسامة لا تكاد ترى بالعين المجردة وقربها فجأة....... وباس راسها
امنية ساحت من الحركة دي , وفضلت حطة عنيها ف الارض , كانت
نفسها يتكلم بقا عشان يطلعها من التوتر اللي هي حساه
دونجهي :
نظامنا ايه بعد كده
امنية بلعت ريقها : ها؟ نظام ايه
دونجهي : اكيد مش هسيبك هنا لوحدك
امنية بدأت وصلة الته
تهة : انا خلاص بقا رجعت لطبيعتي وهعيش عادي
وهشوف شغل كمان وانت ليك حياتك مفيش حاجة هتتغير
دونجهي-متخلينيش اتغابا عليكي بقا
–ايه انت ليك حياتك دي
–انتي مش بقيتي زفت جزء من حياتي
امنية اتكسفت بس اتدعت الهبل : ايه زفت دي ده لفظ تقولهولي
دونجهي : هو ده اسلوبي لو كان عاجبك ولحد منسا اللي عملتيه فيا من شوية هفضل كده
امنية ابتسمت , دونجهي : ومتبتسميش وانا متعصب
سكتو تاني , وبعدين اتكلم فجأة ,
دونجهي مسك اديها : قومي معايا
امنية باستغراب : على فين ؟
دونجهي : عالبيت
امنية فتحت بؤها : اوبا انت اتجنيت
دونجهي : اوبا مجنون اصلا
–قومي يلا
اخدها بيت السوجو فعلا , وهم مقربين من العمارة سابت اديه وهي بتبص حواليها
امنية : ممكن حد يشوفنا
دونجهي شد اديها بعصبية : انا مبسرقش انا بني آدم ومن حقي احب
امنية وقفت بصتله وهي متنحة وعايزة تعيط من سعادتها
دونجهي ابتسم لها ومشي بيها دخل العمارة بثقة وخبط على باب شقة السوجو
ليتوك قاعد وحاطط اللابتوب على رجله : يا واد يا هيوك
–شوف مين بيخبط
انهيوك كان بيقرا مجلة ميكي : بيت هيوك عاللي جابو هيوك
ليتوك : بتبرطم بايه يا زفت
انهيوك : بقول حاضر يا هيونج
فتح الباب وراح خابط ايده على صدره وشهق
ليتوك : ايه يا واد شوفت عفريت؟
انهيوك : هيونج الحق دونجهي جايب معاه حريم
دونجهي زقه ودخل وهو شاددها ف ايده وهي راسها في الارض من الكسوف
ليتوك نط من مكانه وقع اللاب ف الارض من الصدمة
ليتوك : يا نهار لون شعر ييسونج قبل الصبغة احم (بيزغ دونجهي)
مش تعرفنا بالآنسة؟
دونجهي: الجيرل فريند بتاعتي
شيوون اول مسمع الحوار نط من اوضته
شيوون : بنات في بيتنا.....  :O
امنية رفعت راسها وبصت لشيوون وحطت اديها على بؤها وهي بتضحك زي الفران , دونجهي اتتك على اديها وقالها من تحت ضرسه : اتلمي
شيوون قرب منها بابتسامته الساحرة : البيت نور
امنية قعدت تتهز بكسوف البنات الهبلة : منور بيك اوبا
دونجهي: ×_× وحياة امك اطلقك من قبل ماتجوزك
ريووك اول مسمع سيرة جواز خرج من تلاجة المطبخ
ريووك : حد قال جواز؟
دونجهي شد شعره : في ايه يا بشر خلاص اول مرة تشوفو واحد داخل بحبيبته البيت
ليتوك وهو حاطط ايده ف وسطه : لا يا روح خالتك كل واحد فينا بيظبط اموره برة البيت
–معرفش جايب بجاحة اهلك دي منين ده سومان
هينفخنا نفخ الكاوتش....... هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
.. يتبـــــــــــع
يــآآاترى مين دا اللى دخل وعاه العصـفوره وايه رده فعل الســوجو وقتها تـآآبعو عشــآآن تعرفو :*
فــى بيتنـآ سمكـه (البـآرت الخامس) الجــزء الخامس
By. #Omnya Onesh

كلهم ضحكو وفجأة دخل من باب الشقة واحد شايل قفص فيه عصفورة
ليتوك : هااااااان حمد الله على سلامتك
هان اتفاجأ : متجمعين في المكان اللي تستاهلوه ان شاء الله
شيوون : عارف قصدك يا كلب
هان ضحك وبص لامنية باستغراب : انتو جيبتو اعضاء جداد؟
دونجهي : لا يا ظريف دي تبعي
امنية زغدته : ايه تبعي دي متكسفنيش
دونجهي *_* : وحياة امك؟ بعد كل ده متكسفنيش !!!
انهيوك : معلش يا موزمازيل لسانه زفر كده دايما
هان حط شنطته وبص للقفص : اه مية؟ حاضر
ليتوك تف الاكل وقعد يكح وبعدين بص لشيوون : الحقننننننة يا
شيوووون
هان  O.o  : انا هتطعم ولا ايه يا هيونج
شيوون لطم : هي فرة في العيال ولا اييييييييه
ريووك قام من عالاكل : اجيبلها مية وحاجة تاني؟
هان اتصدم : تجيب لمين ؟
ريووك : العصفورة يا حبيبي
هان : اه  هي عايزة تشرب بس
ليتوك وقع من عالكرسي مغما عليه
انهيوك هز راسه : هيونج سيس
وكله كمل اكله عادي :D
يومها من كرم اخلاقه , ليتوك نام عالكنبة وسابلهم الاوضة بعد ماتفق مع دونجهي انه مش هينفع تفضل معاهم , يا اما يبقا يروح بيتها او ياخد شقة قريبة منهم زي شيندونج وناري
, دونجهي طلب منه يشوفله الشقة اللي ف نفس المبنى عشان تبقا قريبة منه وفي هذه الليلةm<<
كانت رايحة تنام على سرير ليتوك راح شاددها
دونجهي *_* : انتي رايحة فين؟
امنية بتوتر : ايه هنام هنا
دونجهي -_- : واتعميتي ف عينك مشوفتيش سريري
امنية بصت في الارض : لا انام عالارض احسن
شالها رماها على سريره وحط فوقيها الغطا كان ناقص يضربها بالنار وراح نايم ف سرير ليتوك ولا كأنه عمل حاجة
امنية كتمت ضحكتها واما شافته عالسرير التاني غمض عينه ابتسمت بكسوف وقعدت تمسح عالمخدة اللي تحت راسها باديها كانها بتحب فيها فتح عينه وشافها وراح قايل : احم
–اتلمي بدل متلاقيني جمبك
غطت وشها من الكسوف ونامت
~ ~ ~
وفي صباح اليوم التالي فتحت عنيها لقيته قاعد جمبها , قامت مفزوعة
دونجهي حط ايده على وشها : دي صباح الخير بتاعتك ؟
امنية شالت ايده : انت بتتحول ولا ايه
–اطلع من شخصية الرومانسي دي بحبك اما تشتمني اكتر
دونجهي -_- : اظاهر اني هراجع قراري في الارتباط بيكي
امنية دلدلت شفايفها زي العيال الزعلانة
ضحك وحط ايده على خدها وكان بيقرب منها
دخل انهيوك وبعدين غمض عينه : وربنا ما شوفت وربنا ما شوفت
امنية: ×_×عجبك كده هنتفهم غلط
دونجهي زقها نيمها وغطا وشها : اتخمدي تاني اتخمدي كنت اتهفيت فعقلي اما حبيتك
–وانت يا زفت عامل فيلم ليه وازاي تخش من غير متخبط
انهيوك : هيهيههيهيي كنت جاي اصبح عالناس الحلوة
دونجهي مسك المخدة وحدفها عليه : يلا يا تيت من هنا–فاكر نفسك معدي من جمب قهوة
امنية شالت الغطا من على وشها :Ϸ من جمب شاي
شدها من دراعها قومها وزقها على انهيوك : امشي انتي كمان يلا انهيوك ضحك : حلوة منك يا مرات اخويا
امنية :D
شيون داخل يلا يازفت
انهيوك : متهزقنيش قدام الاجانب
امنية : اوبا انا كنت عايشة معاكو اسبوعين
شيوون: متفكرنيش بقا دنا مقلعتش في السوبر شو أد مقلعت في بيتنا
امنية ابتسمت وبصت ف الارض ولقت حد شالها فجأة
دونجهي خارج بيها : انا كنت تيت اما فكرت اجيبك اصلا
ليتوك كان بيفطر : عادي كده شايلها وخارج متحترم نفسك يا واد
–سكتناله دخل بحماره–احم لمو اخذة ياختي
امنية : ولا يهمك يا اوبا شوط براحتك
دونجهي: انا خارج اما تعوزوني اتصلو بقا(تليفونه رن) دونجهي : يوووه (كان سونجمين معدي من جمبه)
دونجهي (رما امنية لسونجمين) : والنبي يا هيونج شيل دي عبال مشوف الموبايل
سونجمين شالها و مفيش اي تعبيرات على وشه
امنية فضلت بصاله ومبرأة : احم–اوبا ممكن اقول حاجة
سونجمين وهو باصص قدامه : اتفضلي
امنية : القهوة اللي بتشربها مش بت
خفف العصبية زي منت فاكر–انا رأيي تشرب شاي اخضر
سونجمين بصلها باستغراب : فعلا؟ (ماشي ناحية المطبخ) بصي انا جايب علب اعشاب كتير مش عارف استخدم انهي
امنية مدت اديها لدولاب المطبخ ببساطة ونقت علبة منهم
امنية : وااااه الاعشاب دي كانت ماما بتشربها على طول متهيألي كانت بتريحها
سونجمين : امممم خلاص ابقا اجربها (كل ده وهو شايلها :
D)دونجهي خلص تليفون وبص حواليه : هي فين الزفتة
ليتوك وهو بيكتب عاللابتوب : اخوك اخدها يفرجها مجموعة الاعشاب بتاعته
دونجهي  O.o : سونجمين؟ (لطم) طب خش والنبي يا هيونج هاتها منه
ليتوك ببرود : انا مالي ياخويا مش انت اللي ادتهاله يشيلها
دونجهي : وحياة عيالك يا هيونج ميني غبي وممكن لو عصبته يرميها من البلاكونه
ليتوك نفخ بخنقة : سونجمين يا حبيبي نزل الجيرل فريند بتاعة اخوك عشان ميعيطش
سونجمين خرج من المطبخ بعصبية : وهو انا هاكلها يعني
–اتفضل(رماها في الهوا) شيوون : أللللللقف (لقفها)
امنية : لولولوولولولولوولولي
ليتوك :nice catch يا فخر العيلة
دونجهي : يلا يا ولاد الـ (قلع جزمته وجري ورا شيوون)
هان خارج من اوضته بقفص العصفورة : هو الواحد ميعرفش يتخمد ف ام البيت ده متبس يا تيت منك ليه
ليتوك ماسك راسه : اموت واعرف مين اللي زفر لسانك منت كنت مؤدب والنبي
هان بانشكاحة : هيتشول علمني
ليتوك بيندب : عوليمة الندامة ياخووووووووو
ياانهيوك بيدبدب في الارض : يا شيوون سيب اللي ف ايدك ويلا بقا انا عرقت في البلوفر
ريووك : انتو رايحين فين؟؟
انهيوك : بقالي اسبوع بتحايل عليه يوديني حديقة الحيوانات وهو مصمم يوديني الـ زو ف الاخر قولتله يلا اي حاجة
ليتوك : واد يا شيووون طالما رضيت تفسحه
وديه حديقة الحيوانات اللي هو عايزها–خلي الزو دي نبقا نروحها كلنا
شيوون -_- : امسك يابني (ادا امنية لدونجهي)
راح مسك انهيوك من قفاه : يلا يا فاقعلي المرارة
نزل شيوون وانهيوك , ودونجهي نزل امنية في الارض : اتزفتي امشي انا تعبت
امنية راسمة على وشها ابتسامة سيجنل تو: متيجي نزور الشايني والنبي–وناخد لمينهو اوبا نسكافيه بالفانيليا
دونجهي شد وشها وراح مديها بوسة اتخرست فيها اسبوع قدام ,,,,, يتبــــــــــــــــــع
فــى بيتنـآ سمكـه (البـآرت الخامس) الجــزء السادس والاخيـر
By. #Omnya Onesh

دونجهي شد وشها وراح مديها بوسة اتخرست فيها اسبوع قدام
ريووك رزع كفه على عينه
وليتوك شرق وقعد يكح
وييسونج كان خارج بالسلحفة واما شافهم حط ايده على عين السلحفة : متبصيش انتي لسة صغيرة
ليتوك لقاه طول راح محمحم : احم اتلم يا مجرم اخواتك بورئة برئوئين براراء
سونجمين -_- : بريئين
ليتوك : هي دي :D
دونجهي بعد عنها وبصلها بثقة : مفيش غير اوبا واحد ف حياتك
–جربي تبصي لحد تاني عشان عشان
امنية : عشان ايه
دونجهي :عشان اصاحب سمكة غيرك
 ييسونج : انا عايز ارجع*_*
ليتوك : اخوك رجع على بنطلوني بالفعل
ريووك : اسف يا هيونج نفسي غمت عليا
هان كان بيتفرج وهو منشكح وبص للعصفورة وقالها : عقبالنا
ليتوك *_* : الحقنننننة يا شووشوووووو
سونجمين -_- : شوشو نزل
ليتوك : اهيء اهيء اهيء مكتوب عليا ميلة البخت والنبي
–قالتلي بلاش يا واد اتنازل عن اللردرة لحد تاني هتتعب
–مسمعتش كلامها الغالية
ريووك : فعلا يا هيونج مامتك قالتلك كده؟
ليتوك : لا بنت عمتي :D
وفي الـ زو , انهيوك : يا ابن الايه يا لذينة عملتلي مفاجأة وجبتني جونينة الحيوانات
شيوون -_- : اه يا حبيبي انبسط يلا– عبال مروح اشرب حاجة مسكرة عشان الضغط بيوطي
انهيوك : لا يا خويا الف سلامة ربنا ما يوطيلك ضغط–هتلاقيني قدام قفص القرود
شيوون : اكيد اكيد -_-
سابه ومشي وراح انهيوك قدام قفص القرود وفضل يدور بعينه على قرد مألوف
وشافه قاعد حزين زي عوايده ,
انهيوك : بسسسس انا جيت اهو–كنت فاكرني مش هاجي صح؟ بص
جيبتلك المانجا اللي بتحبها (طلع منجاية من جيبه)
القرد بصله بحزن واخد من ايده المنجاية
انهيوك : يلا بقا وريني الضحكة الحلوة كل ماجي الاقيك زعلان كده
القرد بياكل المانجا ومش معبر انهيوك
انهيوك : لو مابتسمتش هسيبك وامشي (جيه يمشي)
القرد : قصدك لو مابتسمتيش انهيوك لطم : احيه
O_O
القردة : سوري اوبا خضيتك؟ مش قصدي
انهيوك ضحك وبعدين احول ووقع في الارض
وبعد شهر
~دونجهي : يا بنتي ارحمي اهلي ده تامن محل نخشه وميعجبكيش ولافستان
امنية : يوه بقا ده فستان فرحي لازم انقيه بالراحة وبتركيز
دونجهي : ياختي اخلصي اهو كله ابيض وليلة وتعدي وارجع اندم بعدها
امنية: ×_× ليه يا حبيبي وعلى ايه فضها سيرة وكل حي يروح لحاله
دونجهي -_- : لاحظي انك بقيتي قوية علية من ساعة مشوفتيني بعيط عشانك
امنية ضحكت : بصراحة اه بقيت ضمناك ف جيبي
دونجهي *_* : في جيبك؟ طب مش متجوز (رايح يمشي لقا حاجة نطت على ضهره)
امنية : مش بمزاجك يا امووووور وهنعمل لولوولولولولي الفرررح
دونجهي مشي بيها يروحو محل تاني وهي متشعبطة على ضهره : امري لله–اللي يخليني احب سمكة يخليني استحمل اخلاقك الطين دي
 وفي شقة السوجو~
ليتوك : يا حيوان يا ابن الحيوان اتهد
انهيوك: ×_×متشتمهاش يا هيونج لو سمحت وبعدين هي جعانة
وريووك اتأخر في السوق
ليتوك : اكلها اي طفح ف التلاجة
انهيوك : يا سلام ياخويا ليه معندهاش نفس
منة : تسلملي حبيبي
انهيوك : تسلميلي يا حياتي
ليتوك عمل مكالمة تليفون : ألو
–ماما؟ تعالي خديني يا امي
–اه تعالي خديني بجد
–وقولي لبابا يروح لعمو سومان ويفسخ عقدي معاه
–ايوة
مبهزرش ولو عصلج اطلعو عليه بعيال من الطلبية(منطقه شعبيه) بالحزمة يلسوعوه لحد ميفسخ العقد
آنهيوك بص بقلق ل ليتوك اما حس انه اتجنن , وراح شال القردة دخل بيها اوضته
انهيوك : تعالي حبيبتي شكل الهيونج اتهبل
منة : مسكين بجد اللي هو فيه ده سو ماتش
انهيوك : او شيتوس
منة :ههههههههههه يا ناس فيه كده–حبيبي قمر ودمه خفيف وطيوب
انهيوك : بطلي بقا ربنا يعلم انا مستني اخر الشهر اد ايه
منة : اممممم حبيبي انا حسبتها تاني ولقيت اني مش هتحول قبل نص الشهر الجاي
انهيوك: ×_× ده باينه مرار طااااافح...

وبكدا خلصت الروايه دى خالص :( .. بتحبـو انزلكم روايه تانيه ونتابعها مع بعض  ولا لاء


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

طريقة التحميل من المدونة

طريقة تحميل ملفات pdf من media fire والمدونة