جنون الحب والعشق للكاتبة nor black تحميل

كلمة الكاتبة
لاني مش كاتبه ولا حتي وصلت الي الان لدرجه هاويه ودا اعترافي لنفسي الذي لا اخجل منه أبداً انا لسه بتعلم وادامي كتير عشان أوصل لدرجه ارضي بيها عن نفسي. 
المهم كملت وكان شرطي انه مزاح وضحك ولن التزم بقواعد ووظفت الامر اني يكون درس صغنون جدا لأي مراهقه بالحذار مش كل افعالنا يمكن ان ننجو منها بباسطه ربما فعل صغير يدمرنا طول عمرنا 
الخلاصه بنات ربما النوڤيلا تكون خارجه عن المالؤف عن عدم الواقعيه في بعض الأمور الي وصاغت بشكل ضاحك لكن من نحن لنجذم اني امر ما لم يحدث العالم موجود فيه احداث لا يصدقها عقل سواء من بشاعه او حتي جنون 
ويمكن من هنا جات التسميه الجنون الي كان متملك من البطل عشان يكسب قلب الحمقاء وبيعمل اي حاجه غريبه عشان فقط تكون ليه
اه بالنسبه للسن قمراتي 
اعتقد في ناس هنا وكتير جدا فرق السن كبير بين الازواج يعني مش حاجه اوڤر 
انا عن نفسي فرق السن بيني وبين زوجي كبير وبالنسبه ليا عادي مش امر غير مألوف وزوجي ايضاً تم وانا لم اكمل ١٨عام. يعني مش حاجه مبالغ فيها 
شكرا حبيبتي واسفه لاطاله بس كنت حابه أشاركم. بدايه جنون واشكركم جميعا قمراتي رايكم كان يهمني 😍😘😍
رابط التحميل

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

من أنت +18 ؟ للكاتبة / sweet-smile مكتملة

قربان