رحلة الى كوريا البارت الثامن


وتصل سيارة لي مين هو الى المطعم
مين هو:هبقى اجي عشان اطمن عليكي
سو:اوك
ويذهب مين هو وتعود سو الى المطعم بعد نصف ساعة يعو الفتيات الى المنزل
فو:سو انتي فين 
سو:انا هنا
مو زعلانة من سو عشان سابتهم ومشت بس مو مكنتش تعرف ان رجل سو اتكسرت
رو:ايه الي خلاكي تمشي ياسو من غير ما تعرفينا
سو:مش انا قابلت لي مين هو
رو:العب
مو:اه عشان كده بقه بعتي صحابك 
سو:لا والله يامو ده انا رجلي اتكسرت (وراحت رافعة البطانية من على رجلها) حتى شوفي
مو:بلهفة وخوف من ايه ياسو ايه الي حصل
فو:محسساني انك امها من شويه معتش هعرفها تاني ووو والوقتي حاجة تانية خالص
مو:اطلعي منها انتي يافو 
فو:طلعنا بس بجد ياسو ايه الي حصل قابلتي مين هو ازاي متقولي
سو:هوه ده الي همك بصو انا النهارده كنت بتزلج زي ما انتو عارفين وحكت لهم ع الي حصل
مو:بس هتفضلي ف الجبس 15 يوم امال مين الي هيروح معايا بكرة الدرس
رو:هاجي معاكي انا يامو
مو:اوك
في شقة السوجو بعد يوم طويل من التدريب
دونغهي:اه ياني ياما ده كان حتة يوم
انهيوك:اه ده انا اتكسرت 360 حته
دونغهي:ليه ياخويا ده انت طول التدريب كنت قاعد ده انت ولا كان ليك اي تلاتين لازمة النهارده
سيون:ده انت اتبعزأت اوي ياهيوك
هيوك:هوانا قرطاس لب عشان اتبعزق
هيتشول:هات حبه
هيوك:من عينيا ياهيونج تاخد ايه سوبر ولا ابيض
هيتشول:لا الي زيك مينفعش ابيض ولا سوبر انت اخرك لب سوري
دونغهي:ههههههههههههههههه حلوة
هيوك:بتضحك ع ايه طب انا لب سوري انت بقه لب فاضي
دونغهي:اسكت ياد ظريف اوي ابو ام تناحتك
سونغ مين:ماتستهدو بالله ياجماعة انتو اتحسدتو وربنا
ليتوك:بتتخانقو وانا موجود ياخسارة تربيتي فيكو
كيوهيون:اه انت بقه ليك اي لازمة هنا دول مش عملينلك اي اعتبار خالص شكلك بق وحشش اقولك متتنازل عن القياده 
انهيوك:ويديهالي
ليتوك:اسكت انت جبتلنا الكلام
سيون:صحيح ياكيو هتروح بكرة درس الطبخ الي انت بتروحه ده
كيو:ايون اشمعنا
سيون:عاوز اجي معاك عشان هعمل دراما هكون فيها شيف 
كيو:اوك قشطة 
ليتوك:يلا ياعيال عشان ننام عشان هنصحى بدري عشان التدريب
في شقة لي مين هو كان قاعد هو وكيم هيون جونغ 
هيون جونغ :انت اختفيت فين النهارده كده
مين هو حكاله
هيون جونغ:دايما فاضحنا كده مع الاجانب طويل واهبل ع الفاضي
مين هو:بطل الحقد الطبقي بتاعك ده بقه مش هتروح بقه انا عاوز انام
هيون جونغ انت بتطردني طب والله ما انا مروح
مين هو:ما انا طول عمري بطردك مش جديده بتفضل قاعد برضه تناحة مابعدها تناحة اما اروح انام
هيون جونغ:روح ده نوم الظالم عباده الهي تنام ماتقوم يابعيد
مين هو:انا وانت 
هيون جونغ:يعني هتبقى ورايا ورايا حتى في الارافة مش هستريح منك ابدا
مين هو:انا مش عارف والله مين الي ورا مين ده انت عاملي زي ديلي
هيون جونغ :ع أساس ان انت حمار يعني
مين هو:قوم ياد قوم روح مش ناقصاك الضغط بيعلى 
هيون جونغ:لأ عقله لايكسرلنا السقف والشتا داخل
مين هو:يارب انا رايح انام
في الصباح
البنات بقه صحيوا وفتحوا المطعم ومو بتحضر نفسها عشان تروح
مو:يلا يارو
رو:لآ اعفيني انا مش جايه
فو:اجي انا معاكي يامو
مو:لا هي ناقصة ده حتى حرام
وراحت مو ماشيه وصلت المطعم ودخلت لقت بي هناك
مو لنفسها:العب هي مالها احلوت كده
في المطعم
رو:فو في زبونة تنحة اوي روحي شوفيها
فو:لآ ياختي ده انا لسة القلم معلم لحد الان مش رايحة ولو هتطير فيها رقاب
رو:ماتروحي يافو ده انتي حتى مضروبة قلم قبل كده فهيبقى عادي بالنسبالك لو خدتي التاني
فو:لا حرام جربي انتي مرة بقه ده حتى النجاح بيبدأ من اول قلم 
رو:خلاص سيبيها تمشي
فو:خلاص رايحة اعوذ بالله اما احضر نفسي بقه عشان القلم ميعلمش
وراحت فو وجبتلها الي عاوزاه بعد ما طلعت عينها
في مطعم بي مو متلخبطة ع الاخر بي اخد باله من لخبطتها فراح عندها
بي:تحبي اساعدك في حاجة اصل انا ملاحظ انك متوترة جدا
موبتوتر:لالا شكرا انا كويسة
بي:اوك ماشي
مو بتحضر نفسها عشان تمشي
في غرفة تدريب السوجو
كيوهيون:اما الحق البس بقه عشان الدرس 
سيون: انت نسيتني يابني مش قولت هاجي معاك
كيو:تصدق نسيت معلش يابني السن بقه
هيتشول ينظر لهاتفه
ليتوك:ايه المزه مش معبراك
هيتشول:اسكت انت ويكلم نفسه طيب يافو ماشي منتيش معبراني وراح لابس وخرج من موقع التدريب 
في المطعم 
يدخل شخص ما من الباب 
وتنظر فو بغضب شديد بإتجاه الباب وينتهي البارت ياترى مين وياترى كيو وسيون هيروحو ومو هتكون لسة هناك وهيتشول هيعمل ايه استنوا البارت الجاي عشان تعرفو سلام ياصحاب

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

من أنت +18 ؟ للكاتبة / sweet-smile مكتملة

قربان