رحلة الى كوريا البارت العاشر


فو تلتفت بغضب:اايششششششششششش وده مين ده
فوجدته كيبوم ممكن تسيب ايدي مهمهاش انه كيبوم عشان كانت متضايقة جدا
كيبوم:اكيد بس بشرط متضربيهاش هي اعتذرت
فو:هي تقربلك ولا انت حامي حمى البشرية عموما انا مكنتش هضربها انا كنت بس بحاول احطها في نفس الموقف الي هي عملته في عشان تعرف اد ايه اهانتني ومينفعش اعتذارها مهما كان اد ايه وراحت باصة للبنت بإشمئزاز وفلتت ايدها من كيبوم ومشت وسابتهم وراحت تشوف الزباين
رو:تنظر الى الفتاه:بصي يا حلوة انا ساكتة من ساعتها لوسمحت متجيش هنا تاني
الفتاه :ما أنا اعتذرتلها
رو:لو عاوزاها تسامحك اجمعي الناس الي ضربتيها قدامهم واعتذريلها قدامهم لو مش هتعرفي فاتفضلي امشي
مو داخلة:ايه في ايه شافت البنت قالتلها مش انتي الي كنت عامله مشكلة قبل كده ايه الي جابك
البنت:انا كنت جايه اعتذر
مو:خلاص ماشي بما انك بتعتذري بصدق قبلنا اعتذارك اتفضلي اقعدي
فو:شافتهم فراحت عند مو: انتي بتقبلي اعتذار اي حد كده عادي ماهو لو انتي الي اضربتي بالقلم مكنتيش هتسكتي
مو:خلاص يافو ما هي اعتذرتلك وبعدين ازاي تقوليلي كده
فو:معلش يامو
مو:ايه ده ده كيبوم انتي مشفتيهوش ولا ايه
فو:لأ شفته يا ختي ده حصلي موقف معاه هبقى احكيلك عليه بعدين
مو:طب روحي خدي طلبه اجري
فو:من عينتيني
فو تذهب بإتجاه الطاولة التي يجلس بها كيبوم
فو:تحب تطلب ايه
كيبوم:انا اسف جدا لو كنت ضايقتك بتدخلي انا بجد بعتذر بس انا محبيتش انك تعملي حاجة ممكن تزعلي منها بعدين
فو:لا مفيش مشكلة مع اني مكنتش هزعل ولا حاجة لو كنت ضربتها
كيبوم :بيضحك انتي اسمك فو قرأ اسمها من ع بطاقة التعريف الي ع هدومها
فو:ايوه انا
كيبوم:اه ماشي وراح طلب من المنيو
في هذه الاثناء يدخل هيتشول من باب المطعم فو تبتسم وتذهب مسرعة نحو الباب
فو:اوبا هاي ازيك
هيتشول يبتسم لها بضيقة ويهز رأسة ويتركها ويذهب
كيبوم:اخيرا وصلت دايما متأخر
هيتشول:ههههههههه هتطلب ايه
كيبو:انا خلاص طلبت
تقاطعهم فو:اوبا انت عامل ايه انت مردتش عليا ليه في حاجة
هيتشول يتجاهلها ثانية وينظر الى كيبوم:مش تستنى يا ابني لما اجي وبعدين تطلب
كيبوم يستغرب من هيتشول وينظر الى فو التي تغير لونها من شدة الخجل ولا يستطيع الرد ع هيتشول
فو تحاول السيطرة ع خجلها:تحب تطلب ايه
هيتشول:يطلب الطلب رقم 5 بالمنيو
فو:اوكاي وتذهب فو التي كانت بالكاد تحبس دموعها ان تخرج
كيبوم:ايه يابني انت عاملتها كده ليه
هيتشول:عاملتها ازاي سيبك المهم انت مجاوبتش ع سؤالي
كيبوم:انهي سؤال
هيتشول انت مستنتنيش ليه
كيبوم:اه اصلي اتكسفت ما اطلبش من الي عملته معاها
\هيتشول:ايه عملت ايه ياروح الجماعة
كيبوم:اصلي مسكت ايدها ولسة هيكمل كلامه رايح مقاطعه هيتشول
هيتشول:وحياة امك مسكت ايه انت مش عارف انها هتبقى تبعي
كيبوم:دايما دماغك واطية انا مسكت ايدها غشان متضربش البت الي كانت ضربتها
هيتشول بت مين اه لأ بصراحة انت غلطان كنت تسيبها تضربها انا لو منها كنت اديتها بالجزمة
كيبوم:اعوذ بالله
مو:فو ايه الحظ ده هيتشي وكيبوم مرة واحده
فو:اه حظي فعلا
رو:فو مالك كده النهارده مش ع بعضك كده هو انتي ايه الي مزعلك كده
فو:مفيش وتحاول فو ان تضحك لتخرج من الموضوع اسكتي يارو انا اتحلقلي النهارده هيتشول عاملنيب النهارده معاملة كلاب بعد ما كان بيقولي نبقى صحاب
رو:ليه هو ايه الي حصل
حكتلهم فو
مو ورو:معلش يا فو تلاقيه كان متضايق
فو:يمكن برده
وتمر الايام ويمضي 15 يوما وتفك سو الجبس وينتهي البارت هنا باي يا عسل اتمنى يكون البارت اعجبكو

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

من أنت +18 ؟ للكاتبة / sweet-smile مكتملة

قربان